پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3414
-
الف
+

نمایش 8 انیمیشن‌ صبا در جشنواره «عمار»

هشت فیلم انیمیشن از تولیدات مرکز پویانمایی صبا، در هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» به نمایش در می‌آیند.

هشت فیلم انیمیشن از تولیدات مرکز پویانمایی صبا، در هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» به نمایش در می‌آیند.

به گزارش آی‌فیلم، انیمیشن‌های «ایران ما»، «انتخابات»، «دانی»، «نقال»، «قهرمانان مدرسه»، «گزارش‌های اوتی»، «بیشه مثل‌ها - گذر پوست به دباغخانه می‌افتد» و «آقا معلم و بچه ها ۲» از تولیدات جدید مرکز پویانمایی صبا، در هفتمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» به روی پرده می‌روند.

مرکز پویانمایی صبا، انیمیشن‌های مختلف خود را با موضوعات متفاوت ساخته است. به عنوان مثال انیمیشن کوتاه «ایران ما» با موضوع معرفی شهیدان رجایی، باهنر، آوینی و بهشتی در قالب پویانمایی و موشن گرافیک با موضوع تاریخ معاصر ایران و جهان به کارگردانی و تهیه کنندگی علی مریخی تولید شده است. انیمیشن «دانی» با موضوع اقتصاد مقاومتی در قالب پویانمایی و موشن گرافیک کار شده و در هر قسمت از این مجموعه با استفاده از چیزهای ساده و دور ریختنی همانند قوطی های خالی شامپو، جعبه های وسایل در اندازه های مختلف، دانه ها و هسته های میوه ها و توپ های تخم مرغی در اندازه های گوناگون، وسایل و کاراکترهای مختلفی ساخته می‌شود.

گفتنی است هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار»، در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر